Rulleskirenn og motivasjonsforedrag for alle interesserte

Savalen 24. juni er stedet om du vil måle krefter med våre funksjonshemmede utøvere og høre trener Lars Berger fortelle fra sin aktive karriere.

Lars Berger bestemte seg som kjent å avslutte sin aktive karriere med ski og børse i vår. Nå er han i full gang som trener for vårt Para-landslag i langrenn/skiskyting.

21.-26. juni avholdes den årlige Sommerskiskolen på Savalen, hvor også deler av landslag er tilstede.
Onsdag den 24. juni åpner vi opp for deltagelse fra alle interesserte, både til fysiske utfordringer og motivasjonsforedrag.

Kl 16:30 Start Rulleskirenn - 5 km (opp mot Savalen fra Fåset)
Valgfri stilart - kom og mål krefter med noen av våre beste funksjonshemmede utøvere.
Dette blir en god treningsøkt!

Kl 20:00 Motivasjonsforedrag v/Lars Berger
Savalen Fjellhotell er stedet - kom og hør Lars fortelle fra sin innholdsrike karriere i skisporet med og uten børse.
Åpent for alle interesserte - dette er gratis.

For mer informasjon ta kontakt;
Anne Ragnhild Kroken;  anne.kroken@skiforbundet.no /mobil 930 54 058
Jan Olav Andersen; Hedmark@skiforbundet.no / mobil 482 98 805

Vi håper riktig mange finner veien til Savalen både til Rulleskirenn og motivasjonsforedrag!

Velkommen!!

Bilde; fra starten på det årlige Rulleskirennet ...