Hopp til innhold

BDO forlenger med langrenn

Etter snart fire år på lag med norsk langrenn har BDO nå forlenget med ytterligere to år, frem til mai 2016.

- NSF Langrenn reforhandler mange avtaler denne høsten, og dette er tredje signering på kort tid, sier kommersiell leder Bernt Halvard Olderskog.
 
BDO får dermed eksponering på menn allrounds drakter frem til 2016.
 
- Bedriften  bekrefter at langrenn er en sterk merkevare, og at profiler i landslaget, med løpere og støtteapparat, gjør oss til et meget attraktivt sponsorobjekt, fortsetter Olderskog.
 
Samarbeidet med BDO gir også løpere anledning til å støtte seg på organisasjonens faglige ekspertise.
BDO er et av Norges største kompetansemiljø innen revisjon, skatt & avgift, rådgivning og regnskapstjenester.
 
BDO investerer mer i den nye avtalen.
– Vi kan forsvare en fornyelse av langrennsavtalen alene gjennom responsen og interessen internt i BDO, forteller Adm.dir Trond-Morten Lindberg.

- Sponsoratet har vært, er og vil i fremtiden være viktig for oss. Vår organisasjon har økt fra 500 til 1200 ansatte de siste tre årene. Vi jobber i et særs dynamisk marked. Fra mitt ståsted har samarbeidet med skigutta  vært det viktigste virkemidlet i å skape stolthet av, og identitet til BDO som selskap og merkevare, sier Lindberg.

BDO har på rekordtid blitt en sterk organisasjon, inspirert av våre dyktige utøvere og apparatet rundt. I tillegg har BDO-Mila blitt et kjent begrep blant våre sporty kunder.
- Vi er stolte av å kunne fortsette å lære av hverandre. Vi skal fortsette å lære hvordan vi kan bli enda bedre til å prestere hver eneste dag – og gutta skal lære en og annen ting av oss også, sier Lindberg.
 
Mer om BDO på selskapets nettsider
 

Foto: Jon Olav Nesvold / NTB scanpix