re:member kredittkort

For at Kjetil Jansrud, Aksel Lund Svindal og resten av det norske alpinlandslaget skal kunne konkurrere på verdenstoppen er de avhengige av finansiering. Kredittkortet re:member er blant lagets fire største sponsorpartnere.

Utøverne på det norske alpinlandslaget vinner imponerende mye i skibakken med prestasjoner som er beundringsverdig over hele verden. Men for i det hele tatt å kunne konkurrere blant de aller beste, trenger laget sponsorstøtte.

- Sponsing er ikke bare det viktigste, men så å si det eneste virkemiddelet vi har for å operere et landslag med breddesatsing, forklarer John-Olav Evans, sponsoransvarlig i Norsk Skiforbund Alpint

Godt forhold

EnterCard er en av de store partnerne til Norges Skiforbund Alpint, og sponser alpinlandslaget gjennom sin merkevare re:member, som tilbyr utlånsprodukter som kredittkort og forbrukslån.

- Vi har vært så heldige som har hatt re:member som en av våre største sponsorer siden 2011, og de kom inn i landslaget på en tid der ting var litt tøft økonomisk. Derfor har re:member en svært stor plass i våre alpinhjerter. De har bidratt til at vi kunne yte full satsing i alle ledd og øke trykket på de aller beste. Vi gleder oss til mange år til med de på laget, forteller Evans.

Sponsoravtalen løper til 2018, og kredittkortet re:member sponser også alpinlandslaget under Attacking Viking Challenge. Dette er et årlig sykkelløp med mål om å samle inn mest mulig penger til Barnekreftforeningen - en god sak som engasjerer både utøvere og sponsorer.

Kredittkort sponser

John Olav Evans forteller at de jobber med sponsing på flere nivåer, og at de har tilpasset seg strategisk etter hvordan sponsing fungerer i dag.

- Vi har skapt et hierarki som har en hovedsponsor på topp, 3 offisielle sponsorer, samt en stor gruppe med strategiske partnere. Sponsing er ikke lenger en form for donasjon eller gave, vi er et produkt som skal levere noe tilbake. Dette i form av logosynlighet som skal øke kjennskap til, eller assosiere seg med våre herlige profiler og verdier, forteller han.

Det gode samarbeidet og partnerskapet går begge veier.

- Det norske alpinlandslaget, med deres gode innsats og glede, har skapt et felleskap vi er stolte av å være en del av, sier administrerende direktør i EnterCard Group, Freddy Syversen.

Kredittkortet med gode fordeler

Har du lyst til å vite mer om re:member og føle at også du tar del i sponsingen av alpinlandslaget vårt? Med et kredittkort fra re:member får du flere gode fordeler. Blant annet lønner det seg å betale ferier og gjennomføre nettkjøp for å få goder som reiseforsikring og en sikrere handel på kjøpet.

Fordelsprogrammet re:member reward gir deg i tillegg gunstige tilbud hos en rekke nettbutikker og samarbeidspartnere. Kortet har ingen årsavgift og du får rentefri betalingsutsettelse. Søk om re:member kredittkort i dag.