Restitusjonsdrikker - ny leverandør

Det norske kombinertlandslaget skal bruke drikkene til Smartfish for å forbedre sitt restitusjonsarbeid.

Selskapet går inn som samarbeidspartner for kombinertlandslaget.

– Smartfish er seriøse i alt sitt arbeid. God dokumentasjon på produktene, og alle batcher dopingtestes. Drikkene er gode på smak, og er greie å med seg for å bruke etter trening. Gutta på laget har testet produktene en stund og er veldig fornøyde med at vi nå kan bruke dem jevnlig gjennom hele året, sier sportssjef Ivar Stuan.

Smartfish vekker oppsikt i idrettsverden med sin restitusjonsdrikk Recharge High Protein med nye kliniske data som viser forbedret muskelrestitusjon.
- Vårt utviklingsarbeid er ofte et samspill med toppidretten. Vi er trygge på at kombinertlandslaget vil ha nytte av våre produkter, og vi gleder oss stort over å kunne bidra, sier Henrik Mathisen i Smartfish.

Kort om Smartfish
Smartfish er et norsk, forskningsbasert selskap som ble startet i 2001 av Janne og Henrik Mathisen. Selskapet har kontorer i Oslo og Stockholm. Smartfish har utviklet en emulsjonsteknologi som brukes til å utvikle produkter innenfor medisinsk ernæring og idrettsernæring.

Mer på smartfish.no