Kombinertskolen 2016 - påmelding

Granåsen Skiteam (GST) og Norges Skiforbund ønsker deg velkommen til en ny utgave av Kombinertskolen 10-12. august i Granåsen.

Kombinertlandslagets trenere og utøvere vil, i samarbeid med Granåsen Skiteam, være trenere og instruktører under samlingen.

Under samlingen legger vi vekt på allsidig trening som vi håper skal inspirere og utvikle utøverne som er med på samlingen.

Noen av aktivitetene på samlingen vil være: Hopping, rulleski, løp, basistrening og turn.

Deltageravgift

Kr 1800,- som innbefatter overnatting i Sivilforsvarsleiren i 4 mannsrom fra onsdag til fredag, alle måltid inkludert, treningsopplegg og instruksjon av A-lags utøverne i kombinert, div sosiale aktiviteter, samt deltagerpremie. Deltager avgift betales inn til konto 8601.65.25121

Overnatting

Overnatting blir i år i Sivilforsvarets leir i Granåsen, ca 200 meter fra arenabygget. Deltagerne blir innlosjert i 4 manns rom. Deltager avgiften dekker overnatting fra onsdag til fredag. For de som kommer på tirsdag, og eventuelt ønsker å bli til lørdag, koster dette kr 150,-  ekstra pr døgn. På grunn av begrenset kapasitet i Sivilforsvarsleiren, vil disse plassene bli prioritert utøverne, og vi har dessverre ikke mulighet for å tilby overnatting til  foreldre/foresatte/søsken.

Foreldre/foresatt/søsken kan benytte seg av de oppsatte måltidene i Granåsen, til en pris på kr 200,- pr dag pr. pers.

Påmelding

Påmelding på mail til trond.kattem@evry.com. Påmeldingsfrist fredag 22. juli, og følgende opplysninger skal være med:

·         Navn, fødselsdato, og klubb på utøver

·         Bakkestørrelse man primært ønsker å hoppe i (K60/K38/K28/K16)

·         Mailadresse og telefonnummer til foresatte

Oppmøte onsdag 10. august kl. 08:30 i arenabygg Granåsen, for registrering, utdeling av startnummer og informasjon.