Treningsdag og ”Sognsvannstesten Light” for kombinertrekruttene

Norges Skiforbund kombinert inviterer til kombinertaktivitet i forbindelse med Storsamlingen i hopp kommende uke og helg.

Som en del av og forlengelse av Storsamlinga i Midtstulia blir det kombinerttrening med landslaget torsdag og Kollenhopp fredag. Lørdag blir det en alternativ hoppøkt med avsluttende konkurransehopp. Etter hoppøkta blir alle rekruttene med på ”Sognsvanntesten Light” sammen med deltagerne i Norges Cup og A-landslaget, hvor vi håper å samle så mange som mulig, både OL-vinnere og kommende stjerner.

Alle er hjertelig velkomne, og vi håper på deltagelse fra mange jenter. Rune Rebne blir med som trener lørdag.

Program:

Torsdag 26. juni

Kl 18.00: Treningsøkt barmark med kombinertlandslaget som trenere.

Fredag 27. juni

Kl 18.00: Treningsøkt barmark med Kollenhopps utøvere, samt presentasjon av Wang/Kollenhopps kombinertsatsing.

Lørdag 28. juni

Kl 09.30: Oppmøte hopping

Kl 10.00: Stressmestringsøkt i hoppbakken med avsluttende konkurransehopp.

Ca kl 13.45: «Sognsvanntesten Light» etter Gundersen-metoden sammen med NC i kombinert. Startskuddet går i det første løper i NC passerer startpunktet for «Sognsvanntesten Light». Oppmøte Frognerseteren utenfor inngangen til barnehagen kl 13.00. Felles oppvarming.

Påmeldingsinfo

- Påmelding til lørdagens hoppøkt og «Sognsvannstesten Light» skjer via påmelding til janchristian.bjorn@skiforbundet.no  eller i løpet av Storsamlinga. Oppgi navn, alder, bakkestørrelse.

- Klasser jenter og gutter: K-60, K-40, K-20

- Trening torsdag og fredag skjer gjennom egen påmelding til Storsamling Hopp.

Link til informasjon i pdf