Nyttig informasjon

Blid ledergjeng i publikumsservice under arrangementet i 2013.

Overnatting

Vi har dessverre ikke tilbud på, eller gratis overnatting for våre frivillige. Bor du langt unna kan det være et alternativ å ta kontakt med andre i seksjonen din, kanskje de har en ekstra seng i arrangementsuka.

Bekledning

Vi har inngått en ny klesavtale med Bj Sport (Bjørn Dæhlie Sport). Dette medfører at alle frivillige får tilbud om å kjøpe funksjonærantrekk til sterkt rabatterte priser. Funksjonærantrekket består av fleecegenser, jakke og lue. I tillegg til selve antrekket får du som frivillig veldig gode rabatter og tilbud på andre produkter fra Bj Sport. Mer om dette kan du lese om i frivilligportalen når du er registrert frivillig.

Billetter

Alle frivillige får to gratis arenabilletter til Holmenkollsøndag, søndag 15.mars.

Forpleining

Når du er på vakt og bidrar til Holmenkollen Skifestival får du et varmt måltid, lunsj, og eventuelt overtidsmatpakke hvis du har lang dag. Det vil også være drikke, frukt, vafler og annen snacks tilgjengelig på en av våre tre funksjonær»huler».

Transport

Holmenkollen er et komplekst anlegg med veldig lite parkering. I 2015 vil det være mindre parkering enn vanlig på grunn av en utbygging i Midtstuen. Hoved fremkomstmiddelet for alle som skal til Kollen er derfor t-banen. Ruter setter opp ekstra avganger for frivillige som skal tidlig på vakt lørdag og søndag. Vi ber om forståelse for dette.