Frivilligportalen

Dette er vårt viktigste verktøy i arbeidet med å koordinere frivillige. Her får du siste nytt, informasjon om når du skal jobbe og andre viktige beskjeder.

Her finner du portalen.

Glemt passord
Har passordet gått i glemmeboka har vi en fin løsning som heter ”glemt passord” når du forsøker å logge deg inn. Du vil da få tilsendt et nytt passord til den mailadressen som er registrert på deg.

Denne mailen blir i noen tilfeller registrert som SPAM hos mottaker, så sjekk SPAMfilteret ditt hvis du ikke finner den.

Endre mailadresse
Har du oppdatert mailadressen din og vil bytte den du har registrert i portalen må du sende en mail til stine@skifest.no – så skal vi få oppdatert den.

Flere muligheter i portalen
Har du vært frivillig på mer enn et arrangement i Skiforeningens regi har du flere alternativer:

1. Øverst på ”Min side” er det en ”rullgardin” – i denne kan du endre hvilket arrangement du ønsker å se. Informasjon fra for eksempel Barnas Holmenkolldag og World Cup Nordisk vil ligge på to forskjellige sider i portalen.

2. Er du frivillig i mer enn en seksjon vil du også ha en rullgardin til høyre i bildet når du er inne på ”Min side”. Der kan du velge hvilke seksjon du ønsker å se informasjon fra.

Hvis du under Skifest, World Cup Nordisk, for eksempel er med i seksjonen ”Marked og rigg” som har jobb i forkant av mesterskapet, og ”Publikumsservice” i arrangementshelgen vil du motta informasjon på to steder i portalen. Hvilke seksjon du ønsker å være inne på velger du da i denne rullgardinen til høyre i bildet.

Er det noe som er uklart kan du sende en mail til stine@skifest.no, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.