Søker frivillige til viktige verv

Valgkomiteen har startet arbeidet med å søke etter nye tillitsvalgte til skikretsen. I den forbindelse håper vi at klubbene kan være på utkikk etter unge eller eldre som kan bidra til å løfte skikretsen.

Et verv i skikretsen kan gi veldig god organisasjonserfaring for unge voksne som er glad i skiidreten. Vi trenger folk med nye ideer, ny erfaring og god kjennskap til hva dagens løpere forventer og ønsker av skikretsen.

Klubbene bes om å finne gode folk i sin klubb. Det er givende arbeid og viktig for skimiljøet i Hordaland å ha engasjerte folk i skikretsens styre og de ulike komiteene.

Er du håndverker, nyutdannet, i jobb, studerer markedsføring, går på universitetet, høyskole, vil bli lærer eller bare er interessert i å lære nye ting og utvide nettverket ditt, så vil vi gjerne ha deg med. Både styret og komiteene(langrenn, alpint, hopp-kombinert og freestyle) trenger friske, unge voksne som kan bidra med raske hoder og gode ideer. Og husk: organisasjonserfaring ser alltid bra ut på en CV. Og gjør du en god jobb, er du sikret gode referanser!

Ta kontakt med administrasjonen ved Bernt Rusten om du er interessert i å vite mer om hva vervet dreier seg om.
bernt.rusten@skiforbundet.no