Hopp til innhold

Arne Åbråten (NTB scanpix)

Styrker bemanningen for hoppturneringen

Norges Skiforbund styrker bemanningen i forbindelse med etableringen av den nye norske hoppturneringen. Arne Åbråten er engasjert som leder, mens Erik P. Ulvness er i gang som markedsansvarlig for det nye spennende hoppkonseptet.

Arne Åbråten (49) er engasjert som leder for den nye hoppturneringen. Arne har tidligere jobbet som markedssjef i hopp, og har de siste årene vært nestleder i hoppkomiteen. 49-åringen fra Hadeland har bred bakgrunn fra hopp og kjenner norsk- og internasjonal hoppsport fra innsiden. Arne vil gjennom sitt arbeid lede de forskjellige prosjektgruppene for hoppturneringen, og sørge for at gjennomføringen og kvaliteten blir best mulig. Den nye stillingen vil være plassert i den nye arrangements- og markedsavdelingen i sentraladministrasjonen. Arne vil rapportere til et styre for hoppturneringen.

- Jeg er veldig ydmyk overfor den jobben jeg har tatt på meg. Samtidig er jeg også svært takknemlig for å få denne sjansen. Det blir spennende å jobbe med et så viktig arrangement for Norges Skiforbund. Vi skal bygge dette til å bli verdens tøffeste hoppturnering, sier Åbråten.

Ny salgssjef

Erik P. Ulvness

Erik P. Ulvness (47) er engasjert på markedssiden i den nye hoppturneringen. Han skal jobbe med salg av sponsorater og sponsorkonsepter. 47-åringen fra Nesoddtangen har også bakgrunn fra skiforbundets markedsavdeling, og har lang og bred erfaring innenfor arrangementer, event, salg og markedsføring.

- Den nye norske hoppturneringen blir viktig for hoppsporten i Norge og internasjonalt. Som overordnet konsept for fire sterke og dyktige arrangørsteder, blir dette verdens tøffeste hoppkonkurranse. Vi er i gang med arbeidet, og jeg gleder meg virkelig til å utvikle spennende konsepter for hoppturneringen, og bidra til å sikre finansieringen av et så viktig arrangement for Norges Skiforbund, sier Ulvness.

NTB Scanpix