Derfor sponser Konica Minolta hopplandslaget!

Vil du vite hvorfor Konica Minolta har sponset hopplandslaget i flere år? Da kan du lese den stolte sponsorens grunner her.

4 grunner til hvorfor vi kaller oss #stoltsponsor av NSF hopp år etter år etter år.

1. Norge har verdens beste skihoppere.
Vi er så heldige å sponse utøvere som leverer gang på gang og som er blant verdens beste hoppere. Et sponsorat er som et ekteskap, man skal leve sammen i gode og onde dager. Men dette ekteskapet har gitt oss et klart flertall av solrike dager.
Hoppgutta er sympatiske og folkelige, godt trente idrettsmennesker, og ydmyke rollemodeller. De er individualister, men opptrer alltid som et lag, heier på hverandre og kaster seg rundt halsen på den som vinner. Vinner av beste teampresentasjon på idrettsgallaen understreker dette.

2. NSF hopp har et fantastisk støtteapparat.
Vi kan blant annet nevne en entusiastisk sportssjef som er født med hoppski på beina, en sympatisk østriker som ble kåret til Årets trener på Idrettsgallaen og en sporty sponsorsjef som alltid stiller opp. I tillegg til mange andre dyktige folk! De, og utøverne, har et kultur- og verdigrunnlag som vi kjenner oss igjen i; ydmykhet, respekt og glede. De er aktive i bredde- og toppidrett, sponsorvennlige som få, og deres brennende engasjement er smittende.

3. Hopp er verdens største vinteridrett.
Med ca 3 milliarder seere i løpet av en sesong er hopp den mest populære vinteridretten i verden (Kilde: Repucom). Snakk om eksponering! - Hvorfor skulle vi ikke ønske å være en del av dette sirkuset?

4. En av fordelene med å være sponsor er at man får være med på så mye gøy.
Dette får våre medarbeidere og samarbeidspartnere også oppleve. Vi har blant annet fantastiske minner fra VM i Oslo, fra alle world cup rennene, verdensrekordene i Vikersund og familiesøndagene i kollen.

Så det anbefales å være hoppsponsor!

Ventetida er over, den kalde fine tida er her og hopprennene er i full gang. Og snart kommer World cup sirkuset til Norge. Som den stolte sponsoren vi er, gleder vi oss til å komme på hopprenn i tradisjonsrike Kollen, verdens største skiflyvningsbakke i Vikersund, og ærverdige Granåsen i Trondheim. Vinter`n er her og det er verdens største vintersport også - Endelig!

NTB Scanpix