Administrerende direktør Bjørn Morten Stenslie og sportssjef Clas Brede Bråthen.

Forlenger samarbeidet

Konica Minolta forlenger sponsoravtalen med herrelandslaget i hopp for to nye år.

Avtalen strekker seg til over 2016-sesongen og ble offentliggjort i forbindelse med Konica Minoltas Storsamling i Midtstubakken i dag.

- Det er ingen tvil om at vi er fornøyd med avtalen. Konica Minolta er vår eldste og viktigste sponsor til herrelaget. Vi har hatt gleden av å samarbeide med Konica Minolta siden 2005 og de bidrar ikke med bare penger, men også med kompetanse. Lars Bystøl er en av hopperne som har fått muligheten til å jobbe der etter at han ble olympisk mester i 2006, og selskapet bryr seg mye mer enn bare det å være sponsor. Vi ser veldig frem til å fortsette dette utvidede samarbeidet, sier sportssjef Clas Brede Bråthen.

Med denne avtalen viser Konica Minolta en sterk tilstedeværelse, både innen elite- og breddedelen av sporten. Selskapet ser verdien av å være tilstede på flere nivåer i norsk hoppsport, og Konica Minolta blir også hovedsponsor for Norgescupen.

- Konica Minolta er svært fornøyde med å ha forlenget denne sponsoravtalen, og ser verdien av å være tilstede som sponsor over tid. Dette får vi igjen for. Vi er veldig glad for å være en del av denne sporten, som er teknisk avansert. Dette engasjementet reflekterer Konica Minoltas tilnærming med å levere høyteknologiske løsninger. Vi bygger en bro, teknisk presisjon og idrett. I tillegg står hoppsporten for idrettsglede og gode verdier, noe vi ønsker å assosiere oss med, forteller markedssjef i Konica Minolta Business Solutions Norway AS, Rolf Gunnar Solhaug.

Selskapet er i disse dager inne som hovedsponsor for Konica Minolta Storsamling i Midtstubakken, en treningscamp og et høydepunkt for 250 barn i alle aldre.

NTB Scanpix