Her planlegges Solan Gundersen vinterleker til minste detalj.

Solan Gundersen Vinterleker 2016

Nå nærmer det seg vinterens store høydepunkt 11.-13.mars

Solan Gundersens Vinterleker starter med:

Kombinertrenn fredag 11. mars

Hopprennet er den 12. mars

Laghopp den 13 mars.

Program for resten av arrangementet er enda ikke lagt ut, men kommer på hjemmesider  til Alvdal IL

Vi regner med at det blir offisiell trening før kombinert på torsdag kveld, og muligheter for frihopping på dagtid torsdag. Følg med på informasjonen som kommer.

I Hedmark er det tradisjon at alle stiller opp i både kombinert og hopp.

Vi oppfordrer alle til å stille opp på begge deler. Alle utøverne fra Hedmark får selvfølgelig også plass i et lag i laghoppkonkurransen søndag.

Trenerne fra Hedmark Hopp Team Solan:

Øyvind Strøm (454 52 408) Halvor Oustad (481 14 550)  Martin Grambo (907 44 520).

Hedmark Hopp stiller som vanlig opp med smøreutstyr til hopp og langrennsski (husk å grunnpreparere før dere kommer) Vi oppfordrer alle foreldre til å engasjere seg i smørearbeide og bidra til god stemning blant hedmarkingene.

Se etter Hedmark Hopp flagget, her finner du smørere og ledere.

Påmelding gjøres felles for Hedmark. De som ønsker å delta melder seg på HER

Hopp og kombinertkomiteene i Hedmark har organisert overnatting i private hus som er disponible. Fint om alle som har behov for overnatting gir beskjed gjennom påmeldingslinken ovenfor.

Overnattingstilbudet vil være tilgjengelig fra onsdag kveld.

Prisen avhenger av antall som overnatter, sannsynligvis rundt 1000,- kr pr person fra onsdag til søndag.

Vi oppfordrer alle til å stille opp på eventuelle arrangementer som fellesmiddager mm under Solan Gundersens Vinterleker.

Hilsen Hoppkomiteen og Kombinertkomiteen i Hedmark

Sjuogtredve mil nordover, litt øst og oppover, ligger Flåklypa, ei lita fjellbygd under himmelhvelvingen. Sjølberga med både dampysteri og campingplass, lokalavis og egen TV-sender. Fritt for vær og vind, akkurat der morgensola renner opp over Storjuvet, bor sykkereperatør og bydeorginal Reodor Felgen og hans to assistenter

Hva er stragien vår for Solan Gundersen Vinterleker i år da Reodor? Vi går vel for GULL!