Tidtakerseminar Alpin

Rena Alpinklubb inviterer til tidtakerseminar for alpinklubber i Hedmark Skikrets

Hensikten med seminaret er å samle både de som allerede har drevet litt med tidtaking og de som kommer til å drive med tidtaking. Inngangslista legges lavt, og målsetningene er at de som deltar skal kunne planlegge og gjennmføre et alpinarrangement, at vi har utvekslet erfaringer på tvers av klubber og knyttet kontakter slik at vi eventuelt kan hjelpe hverandre med arrangementer.

Sted: Høgskolen i Hedmark, RENA

Tid: Onsdag 2.desember kl 1800-2100

Vi bruker tidtakerutstyr fra Tag Heuer og programvare fra Vola (SkiAlpPro/SkiPro). Fint om de som er med tar med egen PC med programvare (eller at klubber minimum har en PC med seg med programvare). Dere kan også ta med timingutstyret hvis dere ønsker å bruke eget utstyr.

Opplegg: Vi introduserer tidtaking og tidtakerutstyret. Deretter kjører vi gjennom et arrangement og ser på normal drift og caser som kan oppstå.

Vi ønsker at alle som vil delta registrerer seg slik at vi vet hvor mange som kommer. Bruk lenken en gang for hver person som skal delta.

Meld deg på HER    Påmeldingsfrist 27.11

Vel møtt!