Støtteapparat Langrenn sesongen 14/15

Meld dere til sesongens støtteapparat

Hedmark Skikrets har et meget velfungerende støtteapparatet på Hovedlandsrennet og Norgescuprenn, som andre kretser misunner oss.

Det er imidlertid stadig vanskeligere å finne personer som er villige til å ta på seg et ansvar ifm disse arrangementene. For å kunne opprettholde tilbudet med hovedleder (ass hovedleder), smøreservice og sekundering trenger vi frivillige personer som kan stille opp og gjøre en jobb for utøverne. Dette er ikke lønnet, men reise/opphold dekkes samt at dere får kretsens antrekk for støtteapparat.

På høstmøte i 2013 ble det foreslått å utlyse behovet til klubbene for å informere om situasjonen og oppfordre klubbene om å identifisere kandidater til støtteapparatet på hovedlandsrennet og Norgescuprenn.

Antall personer vi trenger varierer fra renn til renn da dette er avhengig av hvor mange utøvere som velger å benytte av seg kretsen sitt tilbud.

Gi tilbakemelding til LK ved Gørill Fodstad Karlsen gfkarlsen@icloud.com innen 20.sept. 2014, angitt med navn og ønske om tjeneste/"stilling"!