Glimt fra Borgrennet 2014

Her får vi et lite referat med bilder fra Borgrennet 2014. Utvilsomt det beste arrangementet i Hopp og Kombinert i Hedmark Skikrets noengang!

Borgrennet hopp og kombinert 2014- Trysil 8 februar.

Årets renn var kretsrenn i hopp og kombinert, og uten tvil det beste arrangementet i kretsen på mange år!  Trysilgutten kan arrangere hopp og kombinertrenn, det visste vi fra før. Men årets renn ble et glimrende renn der hopp og kombinertdelen gikk unna etter tidsplanen. Ingen venting mellom hopp og kombinert, slik de fleste utøvere og foreldre er vant til. Det var gjort mye rundt bakken siden året før, bakken framsto som lyse og trivelige. Heisen sørget for mange hopp og lite venting.

Arrangøren hadde ordnet arenaen på sletta på høyde med et hvilket som helst hovedlandsrenn. I tillegg stilte Henrik Elvestad fra TV2s Golden Goal til start i 12-16 års klassen i både hopp og kombinert. Morsomt for ungene og ekstra oppmerksomhet med TV team og ekstra tilskuere i bakken og i løypa.

Som sagt har mange arrangører slitt med at det tar tid å komme i gang med langrennet etter hoppdelen. Arrangøren klarte dette på en flott måte, så her har vi mye å lære på kretsens andre arenaer etter hvert. Styret i hopp og kombinert komiteen takker for et flott arrangement! Vi kommer garantert tilbake. Arrangøren trakk frem en av klubbens ildsjeler i mange år, nemlig Arnfinn Kalfoss under premieutdelingen. Han fikk heder og ære, og i tillegg skal rennet heretter hete Kalfosslekene!

RESULTATER HOPP                 RESULTATER KOMBINERT