Åpne samlinger langrenn i Hemsedal 1.-5. okt.

Langrennskomiteen i Buskerud Skikrets inviterer ungdom, eldre løpere samt foreldre, ledere og trenere til åpne treningssamlinger i Hemsedal i perioden. 1. – 5. oktober 2016. Landslagstrener for rekruttlaget; Anders Bystrøm, blir med oss på samlingen!

Oppdatert info og program pr. 27. sept; se boks under.

Langrennskomiteen i Buskerud Skikrets inviterer ungdom, eldre løpere samt foreldre, ledere og trenere til åpne treningssamlinger i Hemsedal i perioden. 1. – 5. oktober 2016. Samlingene vi gjennomførte i Hemsedal i 2015, ble en stor suksess. Hemsedal har vist seg å ha de aller beste forhold på slike samlinger. Stedet kan i 2016 også tilby en flott rulleskiløype på 4,2 km. Ikke helt uten grunn at kvinnelandslaget i langrenn har lagt samlinger til Hemsedal de seneste sesongene.

Vi har fått med oss gode trenerkrefter til Hemsedalsamlinga med Sondre Eriksen og Endre Fossli. I tillegg får vi med oss landslagstrener for rekruttlandslaget i Skiforbundet, Anders Bystrøm! Husk påmelding innen 1. september!

Vi gir tilbud om følgende 2 samlinger

• Samling 1:       1. - 3. okt.        Treningssamling for jenter og gutter f. 2001-2005
  • Samling 2:     1. – 5. okt.     Treningssamling for utøvere med planer om å delta i  Norgescuprenn/NM i junior- og seniorklassen kommende vinter,    dvs utøvere f. 2000 og tidligere.

HER ER INFO/INNBYDELSE

OPPDATERT INFO OG PROGRAM