Ungdomssamling langrenn på Geilo 2. - 4. september

Buskerud Skikrets inviterer til åpen ungdomssamling/interkretssamling i langrenn for jenter og gutter f. 2001 og 2002. Her er program for samlinga.

Buskerud Skikrets inviterer til

ÅPEN UNGDOMSSAMLING LANGRENN

JENTER/GUTTER FØDT 2001/2002

GEILO 2. – 4. SEPTEMBER 2016

VELKOMMEN TIL GEILOSAMLINGA, HER ER PROGRAM

Programmet er oppdatert; stilart rulleski er klassisk på fredag og skøyting på lørdag.

Buskerud Skikrets, med støtte fra Norges Skiforbund, inviterer utøvere fra skikretsene i Buskerud, Hedmark, Oppland, Hordaland, Oslo, Akershus, Østfold, Agder og Rogaland, Telemark og Vestfold til

• Åpen ungdomssamling i langrenn for jenter og gutter f. 2001 og 2002.

Samlingen finner for sjette året sted på Bardøla Høyfjellshotell, Geilo. Siden oppstarten i 2008 har mer enn 750 ungdommer i aldersklassene 15 og 16 år deltatt på disse samlingene!

Samlingen er ment som et åpent, felles samlingspunkt for 15- og 16-åringer på tvers av fylkesgrenser og som kommende sesong møtes i konkurranser i blant annet Hovedlandsrennet. Samlingen vektlegger litt konkurranse, fellestreninger med vekt på kvalitet, fjelltur og ikke minst felles sosialt samvær!

Det er flotte gavepremier i konkurransen og ellers sponset gave til samtlige deltakere.

Samlingene har fått svært positive tilbakemeldinger fra både deltaker, klubber og skikretser. Arrangementet er blitt støttet av blant annet Ung i Sporet/Norges Skiforbund.

Vi håper selvsagt å møte både tidligere deltakere og nye ungdommer på samlingen!

Overnatting:             Primært hytter, alternativt hotellrom, på Bardøla Høyfjellshotell, se www.bardola.no

Pris:                           Kr.1.800,- pr deltaker for samlinga. Prisen inkluderer treningsopplegg, overnatting med fullpensjon fra fredag til søndag. Deltakeravgiften innbetales til    Buskerud Skikrets kto. 2270 25 14952 senest innen 26. august 2016. Merk innbetalingen  ”Ungdomssamling Geilo, navn og klubb”

Sengetøy:                  Sengetøy og håndklær er inkludert.

Påmelding:                Innen fredag 26. august 2016 ved å klikke her: Påmeldingslink.

Vi regner med stor pågang og vil følge prinsippet om “først til mølla”. Bindende påmelding, deltakeravgift refunderes ikke etter påmeldingsfristens utløp. Ved sykdom må utøvers eventuelle private forsikringer benyttes. Det er bestilt såpass mange plasser at foreldre/foresatte som vil være med på samlingen, vil kunne bo på samme sted og til samme pris. Skulle det bli fullt, vil selvsagt ungdommer og trenere ha fortrinnsrett til plass.

PROGRAM OG TRENERE PÅ SAMLINGEN

Sportssjef Øyvind Olstad og langrennstrener Kasper Kjeldsen fra NTG Geilo har ansvaret for det faglige innholdet. I tillegg vil de eldste elevene ved NTG Geilo bidra som medhjelpere som et ledd i opplæringen ved skolen.

Detaljert program for samlingen vil bli lagt ut på Buskerud Skikrets nettside.

Mvh. Langrennskomiteen Buskerud Skikrets