Rennsøknader 2016-2017

Da er det igjen tid for rennsøknader til kommende sesongs terminlister i de ulike skigrener for Buskerud. Alle rennsøknader må legges inn av klubbene i Sportsadmin innen 15. august.

Samtlige rennsøknader fra klubber i Buskerud Skikrets må legges inn i Sportsadmin innen 15. august. Dette gjelder alle rennkategorier med unntak av klubbrenn/klubbkaruseller. Etter rennsøknadsfristens utløp, utarbeider den enkelte grenkomite i skikretsen forslag til terminliste for sin gren. Endelige terminlister for Buskerud vil være klare i slutten av september/begynnelsen av oktober og vil da være synlige i online terminliste.

Her er Hovedpunktliste langrenn NSF.

Utkast terminliste krets - alpint

Alle søknader gjøres i Sportsadmin: Brukerveiledning

Vær innlogget med din klubb og ski i Sportsadmin, ikke logget inn med klubb og gren. Dette er viktig for at rennet skal vises riktig i online terminliste. Under valget "aktivitet/idrett" velges den aktuelle skigren rennet tilhører.

Klubber som søker om Kretsmesterskap, kvalikrenn, Sparebank1-cup osv., legger inn dette i beskrivelsesfeltet i rennsøknaden i Sportsadmin. Det er viktig å legge inn utfyllende renninfo i Sportsadmin i forhold til å få en god online terminliste.

Minner alle søkere om at dere forsøker å bidra til å spre konkurransetilbudet utover i tid. Vi opplever ofte flere avlysninger i desember/januar, dernest at veldig mange søker om renn i februar. Skikretsen ønsker flere tilbud om renn både i mars og april!!

Spørsmål kan rettes til skikretskontoret v/Liv, buskerud@skiforbundet.no, tlf. 32 016141