Kan noen hjelpe oss med å drive jenteprosjektet langrenn Buskerud Skikrets?

Vi trenger snarest 3-4 personer til å drive Jenteprosjektet videre for langrennsjenter født 2000 - 2003. Kan du hjelpe oss?

Jenteprosjektet for langrennsjenter i Buskerud Skikrets har vært drevet som et meget vellykket prosjekt gjennom flere år. Nå står vi imidlertid uten hjelp/foreldregruppe til å drive prosjektet videre og jenteprosjektet står i fare for å bli nedlagt hvis ingen melder seg frivillig. Vi trenger snarest 3-4 personer til å drive jenteprosjektet videre ved planlegging og gjennomføring av samlinger for jenter født 2000 - 2003.

Det er snakk om en koordinerende rolle, flere klubber er allerede er positive til å motta jenteprosjektets deltakere på kveldssamling.

De siste årene har vi hatt 3-5 ettermiddagssamlinger og en eller to helgesamlinger. Trolig vil helgesamlingene inngå i skikretsens ordinære åpne samlinger slik at hovedfokus vil være kveldssamlingene.

Jenteprosjektet er underlagt Langrennskomiteen i Buskerud Skikrets, men har vært drevet av ulike foreldregrupper opp gjennom årene. Skikretsen støtter prosjektet økonomisk og hjelp til utsending av innbydelser/info og online påmelding gjøres fra skikretskontoret. De ansvarlige foreldregruppene har gjort en svært god jobb og har bidratt til et populært og sosialt lavterskeltilbud til langrennsjentene, vi håper å kunne fortsette dette fine tilbudet for jentene!

Send oss snarest en mail til buskerud@skiforbundet.no om du kunne tenke deg å bidra.