Norges Skiforbunds Jubileumspokaler for 2016 ble tildelt Silje Opseth og Leif Torbjørn Næsvold

Vårmøter Buskerud Skikrets avholdt

Vårmøter for skiklubbene i Buskerud Skikrets ble avholdt på Sole/Noresund 10. mai. Her er presentasjoner/referat.

Følgende utmerkelser for sesongen 2015-2016 ble utdelt på årets vårmøte:

• Daniel Andrè Tande fra Kongsberg IF er ved tidligere anledning (sesongavslutning KIF) tildelt skikretsens utmerkelse (fat + stipend) for gull i VM skiflyvning laghopp.
  • Silje Opseth fra IL Holeværingen (hopp) og Leif Torbjørn Næsvold fra Røykenhopp (kombinert) ble tildelt Norges Skiforbunds Jubileumspokal der hovedkriteriene er: Inkluderende, humørspreder, deltagende, rette verdier, Fair Play, ambassadør for sporten, stort frivillig engasjement og uegennyttig innsats for skiidretten, sportslig resultat (lite vekting).

Silje og Leif Torbjørn, glade jubileumspokalvinnere!

Silje og Leif Torbjørn - glade Jubileumspokalvinnere!

Fellesdel - Buskerud-prosjektet alpint v/Hedda Berntsen/Connie Hagen. Her finner du presentasjonen: "Flest mulig, best mulig, lengst mulig - motivasjonsmiljøets betydning"

GRENVISE VÅRMØTER:

VÅRMØTE LANGRENN:

1.  Kort oppsummering sesongen 2015-2016 med bl.a.
3.  Hovedterminliste sesongen 2016-2017  (Rennsøknadsfrist for renn i Buskerud: 15. august. Rennsøknader legges inn av kubbene i Sportsadmin).
6.  Innkomne forslag til behandling

VÅRMØTE HOPP/KOMBINERT: