Jenteprosjektet med helgesamling på Ål 18. - 20. september

Vi inviterer til samling nr 4 i Jenteprosjektet; helgesamling på Ål 18. - 20. september.

HELGESAMLING BARMARK PÅ ÅL fredag 18. september – søndag 20. september

Det inviteres til helgesamling for langrennsjenter i Buskerud skikrets født i 2000-2002. Det er hyggelig om foreldre og foresatte er med, men det tas forbehold om ledige plasser.

Vi bor i hytter på Ferieparken i ÅL. Måltider blir frokost og lunsj (nistepakke) i hyttene og tacobuffet på lørdag. Måltidene omfatter middag lørdag, frokost lørdag og søndag. Under frokosten smører vi nistepakke til formiddagsmat. Gi beskjed om eventuelle matallergier på mail til lene.flesseberg@ebnett.no

Detaljert program og informasjon kommer senere, men helgen vil bestå av ulike treningsøkter/aktiviteter, og det vil selvfølgelig bli mye sosialt også.

Kostnader:

Overnatting to netter samt mat: Pris 1.150 for utøverne og voksne.

Påmelding:

Påmelding til samlingen er via MinIdrett  snarest og senest innen 27. august. Påmeldingen er bindende.

Betaling:

Betaling for oppholdet innbetales til kontonummer  Buskerud Skikrets 2270 25 14952, snarest og senest innen 27.august. Innbetaling merkes: Jentesamling Ål + navn på utøver/foreldre.

Deltagere må ordne transport selv.

Vennlig hilsen

Lene Flesseberg                                      Per Olav Laukli                                       Trond Johansen

Bevern                                                        Konnerud                                                ROS

916 24 405                                                 906 71 102                                              922 34 861

Oppstart jenteprosjekt 2015- samling Marienlyst 20. mai:

Den første samlingen i årets jenteprosjekt ble avholdt på Marienlyst stadion 20. mai. Under kyndig veiledning av Tonje Vråle ble det trent på løpsteknikk før man avsluttet med en løpe økt og uttøying. Tonje ga oss mange nyttige tips å ta med seg videre. 30 ivrige jenter deltok. Kvelden ble avsluttet med hyggelig kveldsmat på Idrettens Hus.

En stor takk til Tonje og Liv på Kretskontoret som hjalp oss denne kvelden.