Trener I-kurs alpint på Geilo

Buskerud Skikrets inviterer til det nye Trener I-kurset i alpint på Geilo, 2. - 6. desember 2015. Deler av kurset går parallelt med kretssamling alpint.

HER ER OPPDATERT PRAGRAM FOR KURSET

Trener 1 Alpint kurset er beregnet for skitrenere og treningsledere som arbeider med barn i utviklingsfasene;

- ”Aktiv Start” 6 år og yngre
- «FUNdament» 9 år, 8 år og yngre
-  ”Lære å Trene” 10 år Under 12

Kurset er praktisk rettet, hvor hovedhensikten er å sette kursdeltakeren i stand til å gjennomføre grunnleggende og allsidig alpinaktivitet for barn og ungdom.

Tid: onsdag 2. desember - søndag 6. desember 2015

Hovedinstruktør: Einar Witteveen, NSF

Sted: Ski praksis i Havsdalen og Vestlia. Teori og barmark: Geilohallen

Kursavgift: kr. 1500,- pr deltaker (heiskort kommer i tillegg). Klubbvis etterfakturering.

Påmelding: Online påmelding her innen søndag 22. november.

Overnatting: Kretssamlingen har overnatting på Ustedalen Hotell og vi oppfordrer også kursdeltakerne om å bestille overnatting samme sted. Kursdeltakere fra Buskerudklubber melder seg på overnatting via sine klubber i forbindelse med påmeldingen til kretssamlingen (info/påmelding kretssamling på denne link).  Eventuelle deltakere utenfor Buskerud, bes ta kontakt med Buskerud Skikrets (buskerud@skiforbundet.no) ved behov for overnatting på Ustedalen Hotell. Prisen er kr. 795.- per person per døgn med halvpensjon under hele oppholdet.

KURSINFO TRENER I-KURS GEILO

KURSPLAN TRENER I-KURS ALPINT