Ungdoms-/Interkretssamling på Geilo 5. - 7. september

Buskerud Skikrets i samarbeid med øvrige skikretser i Sør-Norge, inviterer til ungdoms-/interkretssamling for langrennsløpere født 99/00 på Geilo 5. - 7. september.

DELTAKERLISTE UNGDOMSSAMLING 2014

PROGRAM OG INFO UNGDOMSSAMLING 2014

Skikretsene i Buskerud, Hedmark, Oppland, Hordaland, Oslo, Akershus, Østfold, Agder og Rogaland og Telemark og Vestfold inviterer til

• Åpen ungdomssamling/interkretssamling i langrenn for jenter og gutter født 1999 og 2000.

Samlingen finner for femte året på rad sted på Bardøla Høyfjellshotell, Geilo, fra 5.- 7.september.

Tilbudet ble til i 2008 som et resultat av at yngre løpere, klubber og skikretser ønsket et felles samlingspunkt på tvers av fylkesgrensene for løpere som til vinteren møtes i konkurranser under Hovedlandsrennet og andre renn. Samlingen vektlegger litt konkurranse, fellestreninger med kvalitet og ikke minst felles sosialt samvær! Det er flotte gavepremier i konkurransen og ellers sponset gave til samtlige deltakere.

Samlingene har fått veldig positive tilbakemeldinger fra både kretser og deltakere disse årene og det har vært stor enighet om å videreføre tiltaket. Arrangementet har også blitt støttet av Ung i Sporet/Norges Skiforbund. Deltakelsen har variert mellom 120 og 160 utøvere fra hele Sør-Norge disse årene.

Vi håper selvsagt å se både tidligere deltakende og nye ungdommer på samlingen.

Overnatting:   Primært hytter, alternativt hotellrom på BardølaHøyfjellshotell, se www.bardola.no

Pris: kr.1.900,- pr deltaker for samlinga. Prisen inkluderer treningsopplegg, overnatting, inkl. fullpensjon fra fredag til søndag. Deltakeravgiften innbetales til Buskerud Skikrets kto. 2310 07 45666 senest innen 25. august 2014, merk innbetalingen med ”Ungdomssamling Geilo, navn og klubb”

Sengetøy:  Sengetøy og håndklær er inkludert.

Påmelding:  (påmeldingsfristen har nå gått ut) Innen mandag 25. august 2014 ved å klikke her: Påmeldingslink.

Vi regner med stor pågang og vil følge prinsippet om “først til mølla”. Derfor: Vær tidlig ute!

Bindende påmelding, deltakeravgift refunderes ikke etter påmeldingsfristens utløp. Ved sykdom må utøvers eventuelle private forsikringer benyttes.

Det er bestilt såpass mange plasser at foreldre/foresatte vil kunne bo på samme sted og til samme vilkår. Skulle det bli fullt, vil selvsagt ungdommer og trenere ha fortrinnsrett til plass.

Buskerud Skikrets vil i god tid før samlinga legge ut detaljert program for de tre dagene og info sendes deltakerne pr. E-post..

Vi får profesjonell trenerhjelp fra NTG Geilo.

Mvh. Langrennskomiteen Buskerud Skikrets

Kontaktpersoner: Gabriel Johannessen, 91666999, gabrieljohannessen@hotmail.com