Sirdal Skimaraton

Homme og Tettli Rennemo raskest. Turrennet ble arrangerert i Sirdal 27. februar 2016

Tonje Homme Vindbjart IL og Anders Tettli Rennemo Lekvik IL raskest i Sirdal Skimaraton 2016.

Resultater 2016 Sirdal Skimaraton 2016

Påmelding gjøres på denne internet-adressen  www.deltager.no/sirdal_skimaraton_2016

Betaling blir med kredittkort online.

Startkontigent er 400kr pluss en eventuell engangslisens.
Prisen er den samme for begge løypevalg, både 23km (halvmaraton) og 45km (helmaraton).

Engangslisens er 60kr for ungdom 13-25 år og 150kr for de mellom 26 og 70 år. Også 60kr i trimklasse. For de mellom 70 og 80 er det frivillig med lisens. Info om Skiforbundets skilisens.

Klassene blir aldersgruppert. 2 årige klasser frem til 20 år og deretter 10 årsklasser. Aldersgrense er 13år (født 2003). Ved påmelding oppgir du ”år født” og system vil plassere deg i rett aldersklasse. Aldersklassene er: 13-14, 15-16, 17-18, 19-20, 21-29, 30-39, 40-49, 50-59, 60-69, 70-79, og 80 og eldre. Vi har også trimklassen som er uten tidtaking, med "Deltatt" som status. I trimklassen kan du gå så langt du vil - en runde, to runder eller en halv runde. Obs: Aldersklasse 13-14år kan bare gå halvmaraton.

Vi har også et eget skjema for gruppepåmeldinger og betaling via faktura. Email oss for å få tilsent det skjema.

NB: Prisen på startkontigent stiger med 100kr de siste ukene. Se avsnitt med tidsfrister. Trimklassen øker ikke. Påmelding i siste liten medfører ekstra arbeid så vi setter stor pris på om du melder deg på tidlig. Meldinger om seeding bør også komme noe tidlig. Vi har ingen påmelding på selve renndagen eller dagen før.

Maks antall deltakere tilsammen er 700. Vi må sette en grense for å sikre kvalitet og sikkerhet.

Hele Skiforbundets rennreglement for langrenn ligger her http://www.skiforbundet.no/norges-skiforbund/felles-lover-og-regler/ Vi følger deres retningslinjer på refusjon. Hvis avlyst renn før renndagen gis 50% tilbake. Ref §214.