Rapport Norgescup Freeski Drammen

Norges cupens tredje renn ble kjørt i Aron der det var slopestyle som sto på programmet. Kretsen har nok aldri hatt så mange deltakere i freeski før med hele 9 deltakere i forskjellige klasser . Yngre junior stilte 2 gutter Mats Lilland HSK og Håkon Meinich Bakke Skiforeningen Stavanger . Begge guttene kjørte ekstremt bra og havnet i finalen der Mats kom på en fantastisk bra 2 plass og Håkon på en strek 7 plass.

Junior klassen hadde vi 4 stk på start . Thomas Berntzen HSK , Halvor Hovden BIL , Sebastian Nordal HSK, Tellef Haugen HSK Bjørn Uppstad Valle Il . Et vanvittig høyt nivå i den klassen , våre kjørte bra og havnet til slutt på 16, 25, 26, 27 og 35 plass.

Senior klassen hadde vi tre deltakere der det nå har spisset seg mest til i år . Eirik Moberg Arendal Slalomklubb , Mats G. Søfting Tveit Il . Eirik Moberg kvalifiserte seg til Finalen og havnet tilslutt på en flott 8 plass. Mats Georg havnet på 37 plass i den største klassen .

Resultater NC Drammen