Freeskicup sammenlagt og rapport

Freestylekomiteen arrangerte samling på Hovden 6-8 november, samtidig var det premieutdeling for freeskicupen 2015.

Sesongens første barmaksamling fant sted på Hovden 7 november.  Ca 34 stk stilte blide opp denne helgen , både fra Voss , Sauda Arendal og Hovden. De forskjellige klubbene hadde engen agenda på lørdags formiddag med blant annet fjelltur , styrke økter og kondisjonstreninger. Utpå dagen var de aller fleste likevel samlet i backyarden ved Hovden Skigymnas. Der hadde vi økter på summer set upèn. Gjengen koste seg med endelig å få ha ski på bena igjen , og dro på med neste sesongs innøvde triks. På ettermiddagen hadde vi utdeling av forrige sesongs Freeski cup ( som egentlig skulle vært på Fonna , men ble avlyst pga dårlig vær. Noen dro i badeland på kvelden med pizza til slutt , andre ventet med dette til søndag. Kort oppsumert hadde vi en fin samlings helg der alle koste seg og gleder seg til vinteren med snø under bena. Neste samling ut er på Vierli (dato kommer når vi vet at parken er åpen)

Freeskicup sammenlagt 2015

Mvh Freestylekomiteen