Rapport Barmarksamling alpint 13-14 september

Forberedelsene til denne samlingen besto i hovedsak i booking av anlegg til planlagte aktiviteter. Helge Andersen, John Mork og Timmi Hansen bidro her, takk for hjelpen. De sportslige lederne sørget for innkvartering av tilreisende fra Plogen slik at vi ikke fikk kostnader knyttet til overnatting. Torbjørg Opedal tok ansvar for innkjøp av mat samt organisering av felles middag lørdag kveld på SI-hytta. I innbydelsen til samlingen var det annonsert pakking av ski til utvidet samling i Hintertux.

Last ned full rapport fra kretstrener

Fra tidligere:

Vedlagt finner dere innvitasjon til barmarkssamling i Stavanger/Sandnes-området 13-14.9 samt påmeldingsskjema. Det gjenstår noe arbeid knyttet til anlegg som skal brukes under samlingen, endelig program og tidsskjema sendes ut i god tid før samlingen starter opp.

Som dere vil se av innvitasjonen legges det opp til privat overnatting, dette for å redusere kostnader på samlingen. De sportslige lederne og foreldre må ta ansvar for å organisere dette.

Jeg håper vi kan få til en felles middag lørdag kl. 18, jeg har også planlagt en teoriøkt rundt temaet kosthold denne kvelden. Fint hvis noen foreldre kan tenke ut sted for et slikt arrangement.

Søndag etter siste treningsøkt, skal ski og preppekofferter til løpere som skal delta på utvidet samling til Hintertux pakkes i bilen til kretstrener. Alle kan sende med 3 par ski-SL, SSL og SG-ski samt preppekoffert. Hver klubb kan også sende med ett preppebort hver. Ski skal ikke pakkes i egne skitrekk, men det er fint om man kan organisere å pakke staver i ski- eller stavtrekk.

Velkommen til høstens barmarkssamling!

Hans Blattmann
Kretstrener

Last ned invitasjonen  (påmeldingskjema er sendt klubbene)