Utvidet kretstilbud alpint 2014-2015

Vedlagt finner dere informasjon om det sportslige opplegget i alpint kommende sesong. Informasjonen omfatter et informasjonsbrev, og samlingsplanen. Også kommende sesong vil kretsen ha åpne og utvidede samlinger, og påmeldingsfrist for å delta på utvidet opplegg neste sesong er fredag 11.april.

Agder og Rogaland Skikrets kan de siste sesongene vise til imponerende resultater i alle nasjonale mesterskap, til tross for krevende snøforhold og lange reiser til alpinanleggene for de fleste klubbene. Bella Fidjeland sin seier i NM-senior i storslalåm nylig topper rekken av resultater, og at prestasjonen også ble kronet med kongepokal forteller oss hvor imponerende dette var. Erlend Øveraas sin bronse i NM jr., Helena Søftelands medaljer i hovedlandsrennet dokumenterer også at skikretsen har et fantastisk sportslig tilbud, og ikke minst så har vår skikrets en imponerende bredde av løpere og et miljø som de fleste andre skikretser kan misunne oss.

Jeg håper derfor at oppslutningen om skikretsens sportslige tilbud blir vel så stor som i fjor, og ønsker alle vel møtt til ny sesong allerede 30.april i Sauda.

Hans Blattmann

Kretstrener

Info om sportslig opplegg sesongen 2014-2015   Samlings og rennplan 2014-2015 (trykk cancel)