Rapport Freeskisamling Vierli 5-7 desember

Freestylekomiteen Agder og Rogaland arrangerte samling i Vierli 5-7 Desember . Det deltok 55 stk på denne samlingen som er en god del flere enn i fjor , selv om vi nå håper at flere bruker min idrett når de deltar slik at vi kan vise til aktivitet .

Det startet med kveldskjøring på Fredagen , det var tydelig at mange var glade for endelig å ha snø under bena . Parken var skikkelig bra , med masse forskjellige elementer tilpasset hvert nivå for deltakerne. Sauda stilte med 26 deltakere , Hovden hadde 14 deltakere og Kristiansand stilte med 6 deltakere. Vi hadde også en gjeng fra Kongsberg freestyle som var med oss. Voss hadde en egen samling på Geilo og var derfor ikke deltakende denne gangen .

Lørdag ble brukt flittig i parken hele dagen og kvelden , noen små skader ble det dessverre også , men forhåpentligvis ikke for alvorlig . Hovden hadde med utøvere fra Hsg Snowboard og freeski som var med som trenere , de hold også en quiz konkurranse på Camp Vierli på kvelden med freeski og snowboard relaterte spørsmål.

Søndag ble også brukt til å finspisse teknikk og triks i parken før vi vendte nesa hjemover .

Samlingen har vært flott og deltakerne virker nå klar mer en før for å komme i gang med sesongen