Rapport Hoppsamling Botne 7-8 desember

EN DEL AV HOPPFOLKET HAR VÆRT PÅ SAMLING I HELGA. 12 HOPPERE MED FORELDRE DRO TIL BOTNE FOR Å PRØVE SKIA PÅ SNØ FOR FØRSTE GANG DENNE SESONGEN. BAKKENE VAR SATT VELDIG GODT ISTAND MED KANONSNØ,  PÅ SØNDAG KOM DET EN DEL SNØ FRA OVEN OGSÅ. DETTE GJORDE BARE AT BAKKENE BLE ENDA FINERE Å HOPPE I. VI VAR EN GJENG SOM OVERNATTET I BAKKEN OG NOEN REISTE HJEM PÅ LØRDAGSETTERMIDDAG. HER ER GODE EMNER SOM KAN VISE VEI FOR FREMTIDIG HOPPING PÅ SØRLANDET. OM DISSE TRENER GODT KAN DE HA EN LYSENDE FREMTID I HOPPBAKKEN. DE VAR IVERTFALL VOLSOMT IVRIGE I HELGA. DET BLE GJENNOMFØRT CA 24O HOPP I BREIMYRBAKKEN DISSE TO DAGENE. TROR ALLE HADDE DET GREIT, NÅ FÅR VI BARE ØNSKE OSS SNØ HER HJEMME TIL JUL SÅ VI SLIPPER Å REISE SÅ LANGT.

GOD JUL

ROLF

Hoppsamlingen i Botne ble gjennomført i flott vær. Se video av Mr. hopp Trygve Bringsverd i bakken

Fra tidligere:

Hoppkomiteen inviterer til samling i Breimyrbakken (Holmestrand) helgen 7-8 desember. Det er bakker i alle størrelser fra K5 til K62. Vi har fått tilbud om å overnatte i dommertårnet. Enkel overnatting med medbrakt liggeunderlag. Det vil være trener fra Sørlandshopp. Det produseres snø med snøkanon, men de er avhengig av kuldeperiode.

Informasjoner og påmelding til Rolf Stea tlf: 91707502

Vi håper det kan bli en stor gjeng som i fellesskap drar bortover for å hoppe på ski denne helgen.

NTB scanpix