Rapport Freestylesamling Vierli

Freestyle komiteens første samling 2013 Vierli 16-17/11

Vi hadde veldig bra oppslutning for kretsens freestyle samling på Vierli i helgen med over 60  deltakere. Det var  deltakere fra Hovden , Sauda, Voss, Plogen og Kristiansand. For freestylekomiteen var dette en milepæl og en god følelse for vinteren videre. Weekenden begynte på camp Vierli med skating og diverse treninger. Vi hadde også møte og fikk detaljplanlagt vinterens freeski cup. Deltakerene ble kjent med hverandre og deltok i sosiale aktiviteter. Parken var bra tross lite snø og mildvær på lørdagen. Om kvelden hadde vi presentasjon av kretsens  freeski cup samt premiere på en video edit fra Voss. Søndag var det strålende vær og litt kaldere. Dagen begynte med morgen trening, så frokost før vi dro rett tilbake til parken for videre trening der. Det var få som hadde lyst til og dra hjem etter dette. Ekstra gledelig at mange jenter også var representert på samlingen. Vi i komiteen er veldig fornøyde og gleder oss til og komme i gang til vinteren .

Noen spenstige bilder:

Fra tidligere:

Vi har den glede og invitere til freestyle samling på Vierli 16-17 november . Beklagelivis på litt liten frist , dette skyldes usikkerhet rundt om de får åpnet skisenteret til da . Det blir trening i bakken begge dager .Samt sosialt om kveldene på camp Vierli .

Program : Lørdag 16 november møtes vi i bakken klokken 11.00 for trening i parken og holder på til ca stengetid. Vi møtes på camp Vierli på kvelden ca klokken 18.00 , der vil det bli mulighet for de som vil og prøve seg på skate parken de har der. De har også trampoliner inne i hotellet .Videre så lager vi aktiviteter for og bli bedre kjent .

Søndag 17 November Morgen trening 08.00 så frokost klokken 09.00 . Når vi har pakket sammen utsyret vårt , sjekker vi ut og drar til parken i Vierli og trener videre i parken til ca 15.00 .

Tanken rundt samlingen er lek og moro , samt bli bedre kjent med hverandre .

Priser Overnatting ca 550,- per pers Heiskort ca 250,- per dag i bakken .

Påmelding til samling sendes til paal@tbas.no

For booking av overnatting samt evt heiskort  sendes direkte til : post@vierli.no

Pål Berntzen Leder freestylekomiteen 90791283 paal@tbas.no