Trenere søkes – Dønski Toppidrett AS

Dønski Toppidrett AS sammen med Dønski Videregående skole/Akershus fylkeskommune, søker trenere innenfor toppidrett alpint

Dønski vgs. er i dag en av landets største offentlige idrettsskoler og står for Norges mest ambisiøse toppidrettssatsing innenfor alpint. Det siste ti-året har en overvekt av alpinlandslagets utøvere vært gjennom vårt idretts- og skolesystem. Dette er vi stolt over, men samtidig ydmyk i forhold til det faktum at vi vet at vårt opplegg ikke er bedre enn hva vi til en hver tid leverer. Ta derfor kontakt om du har ambisjoner om å jobbe i ett team som ønsker en ting; stor fart!!

For å gi ennå mer fart fremover søker vi derfor kontakt med potensielle;

-              Trenere for sesongen 2016-2017. Per tiden ser vi for oss ansettelse av 2 stk. trenere i 100% stilling, hvor den enkelte vil ha ansvar for egen gruppe.

-              Vi søker dessuten umiddelbart kontakt med hjelpetrenere for sesongen 2015-2016. Da vi som team ønsker ennå større kvalitet på våre treninger ser vi nytten av å ha med hjelpetrenere som kan bistå på samlinger. Vi vil oppfordre deg som har trener ambisjoner om å ta kontakt. Du vil få muligheten til å bidra sammen med vårt trenerteam, utvikle deg som trener og samtidig knytte kontakt med ett miljø som vil kunne være din fremtidige arbeidsgiver.

Er du en type som liker og forstår at positiv utvikling hos den enkelte utøver skjer gjennom den energi, handling og gjennomføringsevne du som trener har, da tar du kontakt med oss for en samtale.

Kontaktpunkt Dønski Toppidrett AS er:

Per Erik Vognhild e-post: pertcb@gmail.com