Ironman 2016 datoer er klare!

Etter en god evaluering og tilbakemeldinger på årets Ironman samlinger, så fortsetter vi med barmark samlinger og Ironman i regi av NSF for sesongen 2015-2016. Samlingene blir gjennomført i samarbeid med lokale skigymnas og klubber. Det gjenstår noe arbeid i Ironman databasen, før årets score og rekorder blir publisert.

VÅRTEST 2016

20. mai: Ironman og Ironman JR, Oppdal, Odda, Narvik (U16 og eldre)

21. mai: Ironman JR, Oslo (U16 og eldre)

22. mai: Ironman, Oslo (Skigymnas og eldre)

HØSTSAMLINGER OG TEST

13-16. AUGUST OSLO: Ironman JR test 13. august(U16 og eldre), Ironman senior test 14. august. 15-16 august: Barmark samling for U14-U16. Vi gjennomfører ikke Ironman JR for U14 sentralt, men vi oppfordrer til lokal gjennomføring av Ironman JR i klubb for denne aldersgruppen.

20-21. AUGUST LILLEHAMMER OG VOSS: Ironman/Ironman Jr test 20. august. Barmark 21. august (Samling U14 begge dager, test/samling U16 og eldre)

26-28. AUGUST OPPDAL: Ironman/Ironman JR test 26. august (U16 og eldre). Barmarksamling 27-28. august (U14 og eldre)

26-28. AUGUST NARVIK: Ironman/Ironman JR test 26. august (U16 og eldre). Barmarksamling 27-28. august (U14 og eldre)

27-28. AUGUST HOVDEN: Ironman/Ironman Jr test 27. august. Barmark 28. august (Samling U14 begge dager, test/samling U16 og eldre)

Påmelding til disse samlingene blir lagt ut i min idrett og synlig i terminlisten fra begynnelsen av 2016. Skiforbundet ønsker alle lykke til med sesongen.