Breddesamling og trener II kurs Alpint

3.-7. august arrangerer NSF Alpint åpen breddesamling for U14 og U16. Samtidig vil det gå trener II kurs etter ny modell. Kurset vil bruke samlingen i forbindelsen med kursavvikling. Grunnteknikk og øvelser er fokusområde.

NSF inviterer til breddesamling for U14 og U16 på Folgefonna. Det blir fem dager med skitrening. Oppmøte 2. august.
Vi har booket oss inn i hele anlegget og planen er at vi samarbeider på tvers av klubber og kretser.
NSF vil også i forbindelse med samlingen gjennomføre Trener II- kurs etter ny modul.
For å få til aktiviteten er vi avhengig av at det stiller en ansvarlig trener i fra hver klubb. Om det er små klubber med få løpere, så kan de samarbeide om lagleder. Vi tar høyde for å være innom alle elementene fra slalåm til fart. Skiforbundet stiller med trenerteam og ferskvare fra landslagene. Overnatting, mat og heiskort må hver enkelt klubb organisere for seg. De vil være trenermøter og felles barmark i sentrum av Jondalen gjennom hele samlingen. Det er ingen deltaker avgift i forbindelse med samlingen.

påmelding breddesamling 2-7 august

påmelding trener II kurs 2-7 august