FIS Fartsuka Hafjell

Endret dato for gjennomføring av Fartsuken på Hafjell

På grunn av rådende vær- og snøforhold i Hafjell så langt i vinter er det besluttet å flytte arrangementet til 3. - 7. feb 2014. Beslutningen er gjort i samarbeid mellom Skiforbundet, Hafjell og Lillehammer Skiklub. Arrangementet blir derfor noe komprimert  i forhold til opprinnelig plan. Planlagte FIS renn 7. og 8. feb flyttes også i denne sammenheng til 8. og 9. feb.

Due to the prevailing weather and snow conditions in Hafjell so far this winter, it has been decided to move the event to the period from 3rd – 7th of February 2014. The decision is made jointly by the Norwegian Ski Federation, Hafjell and Lillehammer Ski Club. The event will be somewhat compressed relative to the baseline schedule.

Lillehammer skiklub har i samarbeid med Norges Skiforbund gleden av å invitere til DnB CuP FIS FARTSUKA med FIS RENN og NM JR 1 Utfor, Super-G og Super Kombinasjon i tidsrommet 03. til 07. feb 2014.

Lillehammer Ski Club in cooperation with the Norwegian Ski Federation has the pleasure to invite you to DnB Cup FIS Fartsuka with FISRACE in Downhill, Super G and Super Combined during the period 3rd to 7th of February 2014.

Hovedlandsfart og U14 breddesamling går på datoer som planlagt